Deschizător de drumuri! Beauty of Entrepreneurship, 9 Noiembrie 2016

Nu este nimic întâmplător. Nici măcar toamna aceasta și nici oamenii din viața mea. Fiecare își are rostul său.  În viața mea există oameni și oameni. A fost o vreme când analizam și judecam până și frunza în cădere liberă. Între timp am realizat că era doar o impresie a mea despre cum se trăiește această unică și minunată experiență numită: viață. Impresie greșită. Am greșit mult dar am învățat să mă iert, am învățat să mă descopăr și să mă iubesc.

Cât de mult m-a durut sau cât de greu mi-a fost, rămâne să vă povestesc altădată. Până atunci am să vă spun că uneori viața ne-o ia înainte scriind deja scenariu iar tie tot ce îți rămâne de făcut este să interpretezi cât mai bine cu putință unicul tău rol. Eu am ales să rămân aici în țara mea, am ales să fiu mândră că sunt româncă, am ales să construiesc cu voi! Știu că nu este ușor, am învățat să îndur durerea, am învățat că este în regulă să îți fie frică pentru că știu că pentru tot și toate există o soluție. Soluția mea este simplă, se numește antreprenoriat!

Cristina Chiriac, antreprenor

Pe Mihaela Dram musceleancă de a mea, nu mi-o aduc aminte din copilărie…poate pentru că provenim din generații diferite sau poate pentru că ..așa a fost să fie. Ne-a unit Bucureștiul și  motivația noastră de a dărui și a construi ceva palpabil în acestă țară. Aș putea scrie mult și frumos despre ea însă prefer să vă împărtășesc găndurile împărtășite mie într-o seară târzie de toamnă cu miros antreprenorial.

,, Aș vrea sa ne rescriem poveștile… Un om din publicitate pe care îl apreciez profesional, Șerban Alexandrescu, spunea într-un articol pe care l-am preluat acum ceva săptămâni, că generația noastră este generația “care n-a…”, generația care ar fi putut să finalizeze mai mult, să spună mai multe lucruri relevante, să facă mai mult pentru ea însăși, dar nu a facut-o. Total de acord! Am analizat cauzele, avem explicații, ipoteze, vinovați, politici sau nu, știm cum ar fi trebuit, știm cine ne-a împiedicat, suntem ok la analize, statistici, research, cu asta ne-am ocupat în multinaționalele în care măcar ne-am format. Am ascultat și versiunea părinților noștri, care zic ei că nu merită să pierdem vremea, ci doar să ne urcăm pe val, să profităm mai degrabă de oportunități, decât să ne amăgim că putem schimba lucruri, că este pierdere de vreme, că suntem tineri și că o sa vedem noi că “aici nu se poate schimba nimic”. Am înteles, așa este, toată lumea a avut experiențe, setările s-au realizat încă din copilarie și noi suntem suma acestor experiențe ale părinților, ale trecutului nostru și prezentului de care ne izbim frontal și dur zi de zi.

Pe de altă parte, vorbesc despre mine acum, eu nu îmi permit “luxul” de a crede că timpul pentru noi a stat în loc. Aveam în jurul varstei de 40 și mi-am făcut o mică strategie, este despre mine, este în 3 pași, pe care îmi permit să o împărtășesc cu voi:
1. Încerc zi de zi să nu mă blochez în detalii, să nu aștept să pice drobul de sare, să nu privesc fatalist. Abordarea este simplă: lăsând aspectul “politic”, ce pot face eu, astăzi, aici, acum, pentru mine, pentru tine, pentru cei din jur?
2. Încerc să mișc lucruri în pași mici, de la A la B, de la B la C ș.a.m.d.. Cuvântul “imposibil” este interzis la mine în birou. La intervenția colegilor cu “nu se poate…”, se stie abordarea: “ok, cum se poate?”. Și se rescrie strategia așa: “Imaginează-ți că deja se întâmplă!”. Altă abordare…
3. Apoi, aș vrea să ne rescriem poveștile. Sincer, avand copii mici, am analizat “antropologic” care ne-au fost setarile din copilarie: “Făt Frumos din lacrimă”, “Greuceanu”, “Tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte”, “Miorița”…totul este despre lacrimă, despre căi imposibile de a reuși, despre sacrificiu și resemnare. La cei 35-40-45 de ani nu suntem un pic cam triști pentru sezonul acesta de viața?
Eu așa m-am gandit pentru mine și cei din jur știu că filosofia mea în viața și business susține total cele scrise mai sus.
Cristina Chiriac, fondatoarea brandului românesc “Flori de ie” este unul dintre oamenii care împărtășește filosofia aceasta de viață, a reusit în tot ceea ce a făcut și inspira zi de zi alți oameni.
Vă invităm pe 9 noiembrie, în Aula Magna a Facultății de Drept, la un eveniment excepțional de antreprenoriat, al carui promotor este Cristina. Cred ca trebuie să avem în față modele de oameni care au izbândit și în România, să înțelegem că se poate și să ne inspirăm reciproc, să găsim calea.
În orice caz, vă invit să ne rescriem poveștile vieții noastre, musai să fie mai pragmatice, mai curajoase, mai despre NOI. Avem încă timp să fim generația care “va însemna…”! Aici vă invit să completăm pe linia punctată!

Detalii despre eveniment veți găsi, aici.

Organizatori Beauty of Entrepreneurship: Asociatia Nationala a Antreprenorilor (ANAA), Pandorra Story Style, Romania Autentica, Scoala de Business, Flori de Ie. Parteneri Beauty of Entrepreneurship: Business Travel, Facultatea de Drept din cadrul Universitatii din Bucuresti, Sheraton Bucharest Hotel, Graphtec Design, DonCafe Brasserie, Coca Cola, Vector Watch, Dynacord, EximBank, Germino, Eye Bar Agency, Soiree Beauty, Soter, LadyFIT Gym, Efemere, New Dental, aBeauty Clinique, Avon Cosmetics.

Parteneri media Beauty of Entrepreneurship: Romania TV, 7life.ro, 9AM.ro, Academia Catavencu, Acasa.ro, ADPM.ro, Agerpress.ro, Amadeus, Avantaje.ro, ziarul Bursa, BusinessWoman.ro, Cariereonline.ro, Divahair.ro, ejobs.ro, Eva.ro, Facultatea de Administratie si Afaceri, Garbo.ro, instilulmeu.ro, Kudika.ro, Life.ro, Maria-Andrei.ro, PRwave.ro, ReplicaVedetelor.ro, Revista Bulevard, Revistavedetelor.ro, Romania Libera, StyleandNature.ro, Tango Tangent, thetrends.ro, Urbo.ro, wall-street.ro, socialagenda.ro, Romaniajournal.ro.

Spune-ţi părerea

Numele este obligatoriu
Adresa de e-mail nu va fi publicată

Înapoi sus